شما اینجا هستید
آخرین اخبار سایت » ‍ راه اندازی سامانه تلفن گویای ۱۳۳ سازمان تاکسیرانی کرمانشاه

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه گفت: در راستای طرح تکریم و ارج نهادن به شهروندان وارائه خدمات مطلوبتر سامانه تلفن گویای رسیدگی به انتقادات و پیشنهادات سازمان تاکسیرانی با امکان پاسخگوئی ۲۴ ساعته راه اندازی گردید.

به گزارش کرمانشاه آنلاین، سلیمانی اظهار کرد: با توجه به اینکه جابه جایی شهروندان کرمانشاهی در قالب ناوگان حمل و نقل سالم یکی از مهمترین اقدامات است، گفت: در این راستا سازمان تاکسیرانی کرمانشاه برای خدمات رسانی هرچه مطلوب تر به شهروندان، نظارت بر ناوگان حمل ونقل عمومی درون شهری خود را ارتقا خواهد داد.

وی تصریح کرد: شهروندان می توانند ضمن تماس از طریق شماره تلفن ۳۸۲۴۶۵۶۵ و۳۸۲۱۱۹۴۸،با سامانه نظارتی شبانه روزی۱۳۳ انتقادها و پیشنهادهای خود را در خصوص سرویس دهی ناوگان تحت پوشش سازمان اعلام و در اسرع وقت نتیجه را دریافت نمایند.

به گفته مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه، کلیه مکالمات تلفنی در پورتال مرکز تماس ۱۳۳ ضبط خواهد شد و امکان پیگیری تماس، ثبت نام و شماره تماس گیرنده و پیگیری پیام ها، با امکان نظارت هرچه بیشتر از مهمترین امکانات این سرویس ویژه میباشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کرمانشاه آنلاین |